ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI


Dilek ve Öneri Değerlendirme Politikası

 

ODTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı (ÖİDB), ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında, verilen hizmetlerin kalitesini periyodik olarak ölçmek, sürekli olarak iyileştirmek ve kullanıcı memnuniyetini sağlamak durumundadır. Bu kapsamda ÖİDB’de verilen hizmetler konusunda dilek ve önerilerinizi bize iletmeniz, sunulan hizmetlerin iyileştirilmesi için katkı sağlayacaktır.

Dilek ve önerilerinizi çeşitli yollarla bize iletebilirsiniz:

  1. Doğrudan hizmet aldığınız birimin personeli ile görüşebilirsiniz. Web sayfamızdan (http://oidb.metu.edu.tr/personel-iletisim)  ÖİDB personelinin ad soyad, telefon, e-posta bilgilerine ulaşabilirsiniz.
  2. Doğrudan hizmet aldığınız birimin yöneticisi ile görüşebilirsiniz. Web sayfamızdan (http://oidb.metu.edu.tr/personel-iletisim)  ÖİDB yöneticilerinin ad soyad, telefon, e-posta bilgilerine ulaşabilirsiniz.
  3. Web sayfamızdan (http://oidb.metu.edu.tr/dilek-ve-oneri-formu) Dilek ve Öneri Formunu doldurarak dilek ve önerilerinizi elektronik ortamda oidb@metu.edu.tr adresine gönderebilirsiniz. ÖİDB’de bulunan Dilek ve Öneri Formları ve kutuları vasıtası ile de dilek ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Dİlek ve önerileriniz değerlendirilecek, sorunun çözümüne yönelik olarak gerekli işlemler yapılacak ve kişisel ve iletişim bilgilerini vermiş olanlara geri dönüş yapılarak bilgi verilecektir.